Dzisiaj przychodzę do was z podsumowaniem listopada.Mimo to,że był to
miesiąc bardzo zapracowany udało mi się przeczytać aż 10 książek. Jestem
dumna z wyniku.O to lista książek, które udało mi się przeczytać
1.Spirit Animals część 2
2.Spirit Animals część 3
3.Dziewczyna z Brooklynu
4.Córka króla moczarów
5.13 powodów
6.Ognisty Pocałunek
7.Zaginiecie
8.Wieczór taki jak ten
9.Jeszcze raz
10.Arktyczny dotyk
Jeśli chodzi o całe podsumowanie nie trafiłam na najgorsza książkę ale
tylko dwie z nich tak na prawdę podbiły moje serce.Inne były po prostu
dobre.”Ognisty Pocałunek” jak i „Arktyczny dotyk” są według mnie
najlepszymi pozycjami z tego miesiąca. Smutno mi,że nie poznałam
wcześniej tej autorki bo słyszałam,że ma jeszcze jedną serie pt:”Opal”.
Przede mną jeszcze 3 tom tej wspaniałej serii ale jak na razie nie chcę się rozstawać z bohaterami i biorę się za coś lżejszego.
Możecie się spodziewać za niedługo recenzji na temat najnowszej ksiażki Katarzyny Michalak pt:”Gwiazdka z nieba”.
Za 23 dni świeta kto by pomyślał,że ten czas tak szybko minie
Cześć.Mam na imię Kinga.Uwielbiam czytać książki dlatego stworzyłam bloga.Będę tu dodawać książki recenzje oraz opinie na temat danej książki.Myślę , ze wam się spodoba.
środa, 27 grudnia 2017
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
-
Tytuł: "Szeptucha" Autor: Katarzyna Barenika Miszczuk Gatunek: Młodzieżówka/ Fantastyka Wydawnictwo : WAB Liczba Stron: ...
-
Tytuł: "Szpilki za milion" Autor: Izabela Szylko Wydawnictwo : Burda Książki Gatunek: komedio kryminał Liczba stron : 350 ...
-
Nigdy bym nie pomyślała, że ta książka wzbudzi we mnie tyle emocji. Główną bohaterką jest Xenia nastoletnia dziewczyna. Jej najwię...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz