środa, 27 grudnia 2017

Podsumowanie Listopada

Dzisiaj przychodzę do was z podsumowaniem listopada.Mimo to,że był to miesiąc bardzo zapracowany udało mi się przeczytać aż 10 książek. Jestem dumna z wyniku.O to lista książek, które udało mi się przeczytać
1.Spirit Animals część 2
2.Spirit Animals część 3
3.Dziewczyna z Brooklynu
4.Córka króla moczarów
5.13 powodów
6.Ognisty Pocałunek
7.Zaginiecie
8.Wieczór taki jak ten
9.Jeszcze raz
10.Arktyczny dotyk
Jeśli chodzi o całe podsumowanie nie trafiłam na najgorsza książkę ale tylko dwie z nich tak na prawdę podbiły moje serce.Inne były po prostu dobre.”Ognisty Pocałunek” jak i „Arktyczny dotyk” są według mnie najlepszymi pozycjami z tego miesiąca. Smutno mi,że nie poznałam wcześniej tej autorki bo słyszałam,że ma jeszcze jedną serie pt:”Opal”.
Przede mną jeszcze 3 tom tej wspaniałej serii ale jak na razie nie chcę się rozstawać z bohaterami i biorę się za coś lżejszego.
Możecie się spodziewać za niedługo recenzji na temat najnowszej ksiażki Katarzyny Michalak pt:”Gwiazdka z nieba”.
Za 23 dni świeta kto by pomyślał,że ten czas tak szybko minie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz