sobota, 3 lutego 2018

"Ostatnie tchnienie" - Jennifer L.Arenentrout

Layla 17-letnia dziewczyna,która dużo przeszła i w sumie nie wie kim jest tak na prawdę. Mieszka z ojczymem , który niejednokrotnie chciał ją zabić. Zayn jej wierny przyjaciel jak i syn rodzony jej ojczyma. Layla poznaje Rotha. Przystojnego demona. Zakochuje się w nim. Jednak Zayn zakochuje się w niej. Musi wybrać miedzy jednym a drugim. Wybór jest trudny. Tak na prawdę jeszcze nie wie co ją czeka. Schodząc do piekła nie miała świadomości ,że spotka się ze swoją matka.

"Ostatnie tchnienie" to książka nie tylko o miłości ale też o tym jak kobieta w tak młodym wieku umie sobie poradzić z takimi przeciwnościami losu. Co najważniejsze książka jest bardzo orginalna jak i każde słowo w niej jest dokładnie przemyślane. Nie miałam ani jednego takiego momentu zawachania ,żeby przestać czytać. Nawet ,gdy odkładałam książkę to ciągle miałam w głowię tą cała historię. Chciałam się tą książką delektować ale niestety nie udało się bo za bardzo się wciągnełam. Ostatnie 80 stron przeczytałam jednym tchem.

Nie mogą wam opowiedzieć całej fabuły książki ale jedno co mogę zdradzić to to ,że na prawdę warto przeczytać tą książkę jak i całą trylogię. W swoim życiu , w którym przeczytałam już dosyć sporo książek jestem w stanie odróżnić " dobre fantasy" od chłamu. I uwierzcie mi w 100000% ,że ta te książki są warte poświęconego czasu. Jeśli zainteresuje was świat pełen demonów walki z demonami , gargulców, jak i różnych stworzeń nadprzyrodzonych to będę bardzo szczęśliwa. Było to moje odkrycie 2017 roku i zakończone też w roku 2018. Mam wielką nadzieję ,że jeszcze nie raz sięgnę po nie.

Przede mną jeszcze seria "Opal" tej autorki oraz nowość wydawnicza " Aż do śmierci". Myślę ,że będę z nich tak samo zadowolona jak z trylogii " Dark Elements".

1 komentarz:

  1. uwielbiam tę autorkę! Seria Lux jest świetna! Bardzo dobrze wspominam jej serię wydaną przez wyd. Amber. Zaczekaj na mnie napisane pod pseudonimem J. Lynn <3

    OdpowiedzUsuń