środa, 31 stycznia 2018

"Dziewczyna mojego brata" - K.A.Linde

Książka,która zachwyciła mnie swoją historią jak i bardzo dobrze wykreowanymi bohaterami.
Kiedyś chodziłam z jego bratem. On tego nie pamiętał, a ja wolałabym zapomnieć. Od dawna nie chciałam mieć nic wspólnego z tą rodziną, ale kiedy wróciłam do domu, Jensen Wright wtargnął w mój świat. Miał pewność siebie miliardera i boski seksapil. Nawet ja musiałam ulec naszej wzajemnej fascynacji. Wpasował się w moje życie niczym brakujący kawałek układanki. Szkoda, że zapomniał o tym, co mogłoby nas zniszczyć. Bo Jensen Wright niczym się nie dzieli. Z nikim. A jeśli jego brat odkryje prawdę, wszystko może runąć. Wziąwszy to pod uwagę, czy się nie pomyliłam?
Pomysł na książkę bardzo mi się spodobał Emma ,która 9 lat temu była z bratem Wright. Spotykają się po 9 latach. Emma kończy robić doktorat ale jednak z niego rezygnuje ponieważ jej chłopak a zarazem wykładowca zdradził ją. Jensen jej w ogóle nie pamięta. Jednak gdy spotykają się w kościele zaczynają się umawiać na randki. Co się stanie, gdy dowie się o tym jego brat z którym Emma była 9 lat temu ? Jeśli chcecie dowiedzieć się zakończenia historii pierwszego tomu to bardzo was zachęcam do sięgnięcia po nią.
Według mnie jest to jedna z najlepszych książek w tym roku. Są tam sceny erotyczne ale nie są one odpychające. Z jednej strony nadają fajny klimat całej historii.
Moja ocena 10/10

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawa recenzja...myślę że skuszę się na nią bo lubię takie historie :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń