niedziela, 6 maja 2018

"Kobieta, która gotuje rosół" - Bodarenko

Bardzo rzadko sięgam po tomiki poezji. Jednak czasami jak już sięgnę po jakiś zdarza mi się dostać coś na prawdę dobrego. Oczywiście moja opinia na temat tego tomiku jest tylko jedną z wielu. Każdy z nas na pewno te wiersze zinterpretowałby inaczej. Sama autorka z pewnością interpretuje je inaczej.
Jednak mimo wszystko tomik bardzo mi się spodobał jestem zachwycona ilustracjami, które pojawiają się co jakiś czas. Sam tomik jest wydany bardzo ładnie w twardej oprawie.
Książkę udało mi się przeczytać w niespełna godzinę, jestem zadowolona z tego co dostałam.Wiersze pani Bondarenko są oryginalne, jedyne w swoim rodzaju, pokazujące prawdziwe odczucia człowieka. Autorka nie boi się nam przedstawić swoich poglądów jaki i uczuć co do niektórych sytuacji. Była to dla mnie miła lektura i dobre oderwanie się od książek, które czytam na co dzień. Autorka w wierszach porusza różne tematy: miłość, tęsknota, przyjaźń.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz