piątek, 9 lutego 2018

"Porwana Pieśniarka" -Danielle L. Jensen

Jestem bardzo zaskoczona tą książką. Nigdy bym się nie spodziewała,że książka przepełniona historią o trollach tak bardzo mi się spodoba.
Cecile to bardzo mądra i odważna dziewczyna. Podobała mi się jako główna bohaterka nie denerwowała tak jak myślałam,że będzie to wyglądać. Niektóre pomysły jej były na prawdę bardzo fajne i myślę ,że z niektórych sama z chęcią bym skorzystała.
Tristan jest trollem , którego zadaniem jest zniszczenie klątwy , która ciąży nad nimi wszystkimi. Do tego potrzebna mu jest mądra kobieta , która również jest czarownicą.
Tristan i Cecile spędzają ze sobą dużo czasu. Są planowane oświadczyny i ślub, które pomogą w realizacji planu " zniszczyć klątwe".
Autorka bardzo dobrze wykreowała bohaterów jak i postacie pobieżne. Historia pokazana w książce jest bardzo dopracowana. Każde słowo napisane przez autorkę jest bardzo przemyślane.
Najbardziej w tej książce urzekł mnie wątek miłosny. Nie jest to miłość , którą widzimy w innych książkach tego lub innego gatunku. Tutaj miłość a raczej zauroczenie między bohaterami jest bardzo spokojne.Owszem obydwoje z nich bardzo chce się związać ze sobą , ale nie pokazują tego ,aż tak bardzo. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z książką w której występowałaby miłość między trollem a człowiekiem. Może dlatego ten wątek tak bardzo przypadł mi do gustu.
A tak na chwilę odstawiając na bok temat o fabule. Okładka książki jest po prostu cudowna. Nie mogłabym o niej nic nie napisać bo jest na prawdę dziełem sztuki. I tak bardzo odwzorowuje nam o czym może być książka. Ta róża szklana , która Cecile trzyma w dłoniach jest po prostu genialna.
Moja ocena 10/10


1 komentarz:

  1. Ja również byłam zaskoczona, że książka o trollach może mi się tak spodobać, a jednak na koniec wystawiłam taką samą ocenę, jak Ty. Teraz mam już za sobą całą Trylogię Klątwy oraz dodatkowo prequel i wciąż bardzo lubię tą historię :)


    Pozdrawiam cieplutko!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń